Należy regularnie sprawdzać śruby mocujące kierownicę. Jeśli zachodzi potrzeba podniesienia lub opuszczenia kierownicy należy wykonać następujące czynności:
1. Jeśli w rowerze zamontowany jest tradycyjny wpuszczany wspornik kierownicy:
- należy poluzować wspornik kierownicy (odkręcając śrubę umieszczoną w pionowej części wspornika) i jeśli to konieczne delikatnie uderzyć w śrubę gumowym młotkiem,
- ustawić kierownicę na odpowiedniej wysokości i dokładnie dokręcić śrubę.
Uwaga: Maksymalna dopuszczalna wysokość wysunięcia wspornika jest na nim wyraźnie zaznaczona linią. Nigdy nie wolno jej przekraczać.
2. Jeśli w rowerze zamontowany jest wspornik kierownicy typu ahead, kierownicę można podnieść lub opuścić jedynie o grubość podkładek
dystansowych włożonych między łożyska sterów a wspornik kierownicy lub między wspornik kierownicy a kapsel.
Teksty udostępnione przez markę Dobre Sklepy Rowerowe.
1. Jeśli w rowerze zamontowany jest tradycyjny wpuszczany wspornik kierownicy:
- należy poluzować wspornik kierownicy (odkręcając śrubę umieszczoną w pionowej części wspornika) i jeśli to konieczne delikatnie uderzyć w śrubę gumowym młotkiem,
- ustawić kierownicę na odpowiedniej wysokości i dokładnie dokręcić śrubę.
Uwaga: Maksymalna dopuszczalna wysokość wysunięcia wspornika jest na nim wyraźnie zaznaczona linią. Nigdy nie wolno jej przekraczać.
2. Jeśli w rowerze zamontowany jest wspornik kierownicy typu ahead, kierownicę można podnieść lub opuścić jedynie o grubość podkładek
dystansowych włożonych między łożyska sterów a wspornik kierownicy lub między wspornik kierownicy a kapsel.
Teksty udostępnione przez markę Dobre Sklepy Rowerowe.
O Tomasz
Super administratorDołączył: 27 October 2008
Żadne komentarze nie zostały dodane.