O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Artykuły


Konserwacja wspornika kierownicy i wspornika siodła

Tomasz 21 April 2009 4224 wyświetleń 0 komentarzy

Jeśli wspornik kierownicy skrzypi, oznacza to, że jest on luźny lub w miejsce, w którym zaciska się on na trzonie widelca dostały się zabrudzenia. Aby oczyścić wspornik kierownicy należy poluzować śruby i ściągnąć go z trzonu widelca, a następnie użyć odtłuszczacza (np. Citrus, EcoTech2 lub Speed Clean marki Finish Line). Przy ponownym montażu wspornika należy pamiętać, aby śruby mocujące dokręcić z wartością momentu obrotowego podaną w specyfikacji.
Aby uniknąć galwanicznego zgrzewania się wspornika siodła i wewnętrznej powierzchni rury podsiodłowej należy na wspornik nałożyć cienką warstwę smaru (np. Finish Line Teflon Grease) w miejscu, w którym zaciska się na nim obejma podsiodłowa.

Teksty udostępnione przez markę Dobre Sklepy Rowerowe.

O Tomasz

Tomasz
Super administrator
Dołączył: 27 October 2008

0 komentarzy

Pozostaw komentarz

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Żadne komentarze nie zostały dodane.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk 'Zgadzam się', aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności.Możesz przeczytać więcej o naszej polityce prywatności tutaj