Artykuły
Rowery są zazwyczaj wyposażone w hamulce typu "V". Z reguły lewa dźwignia odpowiada za hamulec przedni, a prawa za tylny. Jeśli hamulce są prawidłowo wyregulowane, to klocki hamulca w stanie spoczynku nie powinny dotykać obręczy. Po naciśnięciu dźwigni hamulca klocki muszą całą swoją powierzchnią zacisnąć się na obręczy. Pomiędzy dźwignią hamulca a uchwytem kierownicy powinien występować luz wynoszący ok. 2 - 2,5 cm.
Czytaj więcej
3697 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Czytaj więcej
3697 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Komfort jazdy zależy również od wysokości i nachylenia siodła. Należy wykorzystać obydwie możliwości regulacji i dostosować położenie siodła do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Czytaj więcej
4764 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Czytaj więcej
4764 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Należy regularnie sprawdzać śruby mocujące kierownicę. Jeśli zachodzi potrzeba podniesienia lub opuszczenia kierownicy należy wykonać następujące czynności:
Czytaj więcej
4327 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Czytaj więcej
4327 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Prawidłowa konserwacja amortyzatora tylnego (dampera) jest niezbędna, aby zapewnić jego możliwie długotrwałą i optymalną pracę.
Czytaj więcej
4280 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Czytaj więcej
4280 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Ostatnia aktualizacja: 21 April 2009