O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Artykuły

Rowery są zazwyczaj wyposażone w hamulce typu "V". Z reguły lewa dźwignia odpowiada za hamulec przedni, a prawa za tylny. Jeśli hamulce są prawidłowo wyregulowane, to klocki hamulca w stanie spoczynku nie powinny dotykać obręczy. Po naciśnięciu dźwigni hamulca klocki muszą całą swoją powierzchnią zacisnąć się na obręczy. Pomiędzy dźwignią hamulca a uchwytem kierownicy powinien występować luz wynoszący ok. 2 - 2,5 cm.
Czytaj więcej
3697 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Komfort jazdy zależy również od wysokości i nachylenia siodła. Należy wykorzystać obydwie możliwości regulacji i dostosować położenie siodła do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Czytaj więcej
4764 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Konserwacja pedałów.
Czytaj więcej
3382 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Konserwacja zespółu mechanizmu korbowego
Czytaj więcej
3676 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Należy regularnie sprawdzać śruby mocujące kierownicę. Jeśli zachodzi potrzeba podniesienia lub opuszczenia kierownicy należy wykonać następujące czynności:
Czytaj więcej
4327 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Prawidłowa konserwacja amortyzatora tylnego (dampera) jest niezbędna, aby zapewnić jego możliwie długotrwałą i optymalną pracę.
Czytaj więcej
4280 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk 'Zgadzam się', aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności.Możesz przeczytać więcej o naszej polityce prywatności tutaj
Ostatnia aktualizacja: 21 April 2009

Pokaż