O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Artykuły

Płynnie pracujące linki to warunek optymalnej pracy hamulców i przerzutek. Częstotliwość smarowania linek zależy od warunków, w których użytkuje się rower. Im więcej jazd miało miejsce w mokrych warunkach, tym większą uwagę należy poświęcić konserwacji linek.
Czytaj więcej
4088 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Zalecamy, aby przywiązywać szczególną uwagę do dokładnego oczyszczenia sprężyn i przegubów w przerzutkach. Należy używać do tego
celu odtłuszczacza i specjalnej szczotki. Należy również wyczyścić dokładnie zębatki i przestrzeń pomiędzy nimi.
Czytaj więcej
6893 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Utrzymanie łańcucha w czystości to sprawa bardzo ważna. Zależy od tego poprawne funkcjonowanie całego układu napędowego. Brud, tłuszcz i piasek gromadzą się na łańcuchu, a poprzez łańcuch również na zębatkach. Po pewnym czasie zabrudzenia te tworzą zbitą masę powodującą ścieranie się łańcucha i innych współpracujących z nim części roweru do tego stopnia, że konieczna jest wymiana wszystkich elementów układu napędowego. W uniknięciu tak kosztownej naprawy z pewnością pomoże dbałość o czystość i nasmarowanie łańcucha.
Czytaj więcej
4105 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Najskuteczniejszym, a zarazem bardzo .łatwym sposobem oczyszczenia ramy jest naniesienie na jej powierzchnię warstwy specjalnego środka do mycia roweru, a następnie po odczekaniu kilku minut spłukanie ramy wodą i przetarcie suchą, miękką ściereczką.
Czytaj więcej
4702 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Rowery są zazwyczaj wyposażone w hamulce typu "V". Z reguły lewa dźwignia odpowiada za hamulec przedni, a prawa za tylny. Jeśli hamulce są prawidłowo wyregulowane, to klocki hamulca w stanie spoczynku nie powinny dotykać obręczy. Po naciśnięciu dźwigni hamulca klocki muszą całą swoją powierzchnią zacisnąć się na obręczy. Pomiędzy dźwignią hamulca a uchwytem kierownicy powinien występować luz wynoszący ok. 2 - 2,5 cm.
Czytaj więcej
3634 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Komfort jazdy zależy również od wysokości i nachylenia siodła. Należy wykorzystać obydwie możliwości regulacji i dostosować położenie siodła do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Czytaj więcej
4698 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk 'Zgadzam się', aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności.Możesz przeczytać więcej o naszej polityce prywatności tutaj
Ostatnia aktualizacja: 21 April 2009

Pokaż