O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Artykuły

Konserwacja pedałów.
Czytaj więcej
3459 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Konserwacja zespółu mechanizmu korbowego
Czytaj więcej
3757 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Należy regularnie sprawdzać śruby mocujące kierownicę. Jeśli zachodzi potrzeba podniesienia lub opuszczenia kierownicy należy wykonać następujące czynności:
Czytaj więcej
4408 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Prawidłowa konserwacja amortyzatora tylnego (dampera) jest niezbędna, aby zapewnić jego możliwie długotrwałą i optymalną pracę.
Czytaj więcej
4361 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Podczas pierwszych jazd nowym rowerem widelec będzie słabo reagował na nierówności terenu. Jest to zjawisko normalne. Po około 20 godzinach jazdy da się zauważyć wyraźną różnicę w pracy amortyzatora. Będzie on działał bardziej płynnie i lepiej reagował na wszelkie nierówności terenu. Modele widelców amortyzowanych, w których tuleje ślizgowe są wykonane z tworzyw sztucznych w niskich temperaturach mają znacznie pogorszone parametry amortyzacji.
Czytaj więcej
6025 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Są to części roweru, na które należy zwracać szczególną uwagę.
Czytaj więcej
4190 wyświetleń Pozostaw komentarz Drukuj
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk 'Zgadzam się', aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności.Możesz przeczytać więcej o naszej polityce prywatności tutaj
Ostatnia aktualizacja: 21 April 2009

Pokaż